Lež za peníze
... přála bych Vám lepšího a fundovanějšího protivníka, protože nic
člověku neprospěje tak, jako kvalitní nepřítel.
Ale toto není ten případ. Paní redaktorka je bohužel jen
více nemocná a asi nepřišla pro léčení, ale cíleně už proto, aby se na Váš úkor
nějak obohatila, to já z firmy taky dobře znám.
Jsou zákazníci, kteří dostanou výrobek, a tak dlouho hledají nějaké
nedokonalosti, až je najdou, a pak se napíchnou a vysávají
a stěžují si, telefonují jak diví a píší protestní dopisy a reklamace a všechno
je jim dobré. Jsou to ti lidé, kteří jinak nemají žádnou moc a úroveň, tak se ji
snaží získat aspoň zneužitím pozice spotřebitele, na úkor výrobce. Víte, je to
běžné.
Paní redaktorka našla cosi, do čeho se mohla nazout,
uplatnit své dejme tomu i grafomanské sklony, někteří lidi se fak rádi čtou, a
tak pokud můžou, napíšou cokoli, aby se, jinak bezvýznamní, na něčí úkor
zviditelnili.
Těším se na terapii, zdraví H.
(Ze soukromého e-mailu od klientky TŇ, 28. 2. 2008)
|